I bloggen hittar du nyheter från Plucera Webbyrå

Bättre support med osTicket

19 maj 2010

När man har köpt en webbsida av oss hjälper vi naturligtvis till med framtida uppdateringar och support. Vi erbjuder våra kunder olika möjligheter för detta, antingen via olika uppdateringsavtal eller vid behov. Hanteringen av dessa ärenden har fram till nu sköts manuellt med endast vårt CRM-system som stöd.

Nu har vi installerat och kört igång ett ärendehanteringssystem som heter osTicket. Systemet skickar automatiskt en bekräftelse på att vi mottagit uppdraget. I bekräftelsen finns även en länk  som ger möjligheten att följa ärendet på nätet. Vill man göra kompletteringar hamnar det också på samma ställe hos oss.

De av våra kunder som använder sig av vår uppdateringssupport behöver inte göra några ändringar, det är bara att skicka uppdateringarna till oss på vanligt vis.

Vi hoppas att detta systemet ska hjälpa oss att bli ännu bättre på uppdateringar.